הפרויקטים החדשים של יחד הבונים שישנו את פני אשדוד
תפריט
*4926 צור קשר האורגים 29/2, אשדוד
  • ימים א'-ה' 9:00-17:00
  • יום ו' 9:00-13:00

הפרויקטים החדשים של יחד הבונים שישנו את פני אשדוד

10-09-2024 photo

העיר אשדוד עוברת בשנים האחרונות תהליך מואץ של התחדשות עירונית, שמובילה לשינוי משמעותי במראה השכונות ובאיכות החיים של תושביה

הפרויקטים החדשים של יחד הבונים שישנו את פני אשדוד

העיר אשדוד עוברת בשנים האחרונות תהליך מואץ של התחדשות עירונית, שמובילה לשינוי משמעותי במראה השכונות ובאיכות החיים של תושביה. אחד השחקנים המרכזיים בתהליך הזה הוא חברת יחד הבונים, המתמחה בפרויקטים של פינוי-בינוי ובנייה חדשה. החברה נחשבת לאחת המובילות בתחומה באשדוד, עם חזון ברור לשיפור השכונות הוותיקות והפיכתן למוקדי מגורים מודרניים ומבוקשים.

התחדשות עירונית: מאתגר להזדמנות

יחד הבונים פועלת בתחומים של פינוי-בינוי, כאשר היא מתמקדת בפרויקטים שמטרתם לשדרג שכונות ותיקות בעיר. מדובר בתהליך מאתגר, הכולל שיתוף פעולה עם דיירים קיימים, רשויות מקומיות ואנשי מקצוע רבים, אך הפרויקטים הללו מציעים הזדמנות ייחודית לשדרוג משמעותי של אזורים שהיו בעבר פחות מפותחים, ולהפכם לאטרקטיביים הן מבחינת מגורים והן מבחינת מסחר ותעסוקה.

החברה מבינה כי התחדשות עירונית אינה רק עניין של בנייה חדשה, אלא גם חלק מהחזון העירוני הכולל של אשדוד לשפר את איכות החיים בעיר ולמשוך אליה אוכלוסייה חדשה. הפרויקטים שלה כוללים דגש על תשתיות חדשות, שטחים ירוקים ושירותים קהילתיים מתקדמים.

פרויקט "מגדלי יחד" – מהפך בשכונת רובע ד'

אחד הפרויקטים המרכזיים שמובילה החברה הוא פרויקט מגדלי יחד, הממוקם בפינת הרחובות חיים משה שפירא והרצל ברובע ד'. מדובר בפרויקט רחב היקף של פינוי-בינוי, במסגרתו ייהרסו שלושה בנייני רכבת ישנים הכוללים 72 יחידות דיור, ובמקומם יוקמו שני מגדלי מגורים מפוארים בני 34 קומות כל אחד.

המגדלים יכללו בסך הכל 382 יחידות דיור חדשות, והם ישולבו בשטחים ציבוריים ושטחי מסחר שיתרמו להתחדשות השכונה וליצירת מוקד חדש של פעילות כלכלית וחברתית. הפרויקט, שמנוהל בשני שלבים, כולל גם שטחי חניונים תת-קרקעיים, מחסנים ומבנים טכניים שישרתו את הדיירים החדשים והוותיקים כאחד.

דירות יוקרה בשכונה ותיקה

אחד היתרונות המרכזיים של פרויקט "מגדלי יחד" הוא השילוב בין חדשנות מודרנית לשמירה על קהילתיות. הדיירים הוותיקים שיתפנו מבתיהם יקבלו דירות חדשות ומשודרגות, הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש וחניה תת-קרקעית – כל זאת ללא עלות נוספת מצידם. לצד הדיירים הוותיקים, הפרויקט ימשוך גם משפחות צעירות וזוגות המחפשים דיור באיכות גבוהה, בלב אחת השכונות הוותיקות של אשדוד.

הפרויקט כולל דירות בסטנדרט גבוה, המותאמות לצרכים של משפחות מודרניות. הדירות מוצעות במגוון גדלים, החל מ-3 ועד 5 חדרים, עם עיצוב עכשווי ותשתיות מתקדמות, ביניהן מערכות חשמל חכמות ותשתיות אינטרנט מתקדמות. כל אלה נועדו להבטיח לדיירים חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר.

פיתוח מסחרי וציבורי – פרויקט שמחזק את כל העיר

פרויקט מגדלי יחד אינו מתמקד רק במגורים, אלא גם בפיתוח של שטחים מסחריים ושירותים קהילתיים. קומת הקרקע של המגדלים תכלול חזית מסחרית הפונה לרחוב חיים משה שפירא, שתכלול חנויות, בתי קפה ומסעדות שישרתו את תושבי השכונה והאזור כולו. כך, הפרויקט תורם לא רק לשדרוג השכונה מבחינה אדריכלית, אלא גם לחיזוק הכלכלה המקומית והפיכת השכונה למוקד תוסס ומבוקש.

בנוסף, הפרויקט כולל גם מבני ציבור ושטחים ירוקים, אשר נועדו להבטיח איכות חיים גבוהה לדיירי המגדלים ולתושבי השכונה הוותיקים. תכנון נכון של שטחים ירוקים ומרחבים פתוחים תורם לשיפור איכות האוויר והבריאות הכללית של התושבים, כמו גם ליצירת סביבה אסתטית ונעימה יותר.

יתרונות לדיירים ולרוכשים חדשים

פרויקטים של פינוי-בינוי, כמו זה שמובילה חברת יחד הבונים, מציעים יתרונות רבים לדיירים הקיימים וגם לרוכשים החדשים שמחפשים דירה בעיר מתחדשת ומודרנית כמו אשדוד. הדיירים הוותיקים מקבלים דירות חדשות ומשודרגות ללא עלות, תוך קבלת פיצויים כספיים והבטחה לדמי שכירות במהלך תקופת הבנייה. הרוכשים החדשים מצטרפים לפרויקט יוקרתי, במיקום מרכזי בעיר, עם דירות בסטנדרט גבוה ובסביבה מתקדמת ומפותחת.

אשדוד, עיר הנמל הדרומית המתפתחת, היא אחת הערים המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, ופרויקט מגדלי יחד הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו פינוי-בינוי יכול לשדרג שכונה שלמה ולהפוך אותה למוקד משיכה חדש לתושבים חדשים ומבוססים כאחד.

מבט לעתיד: חזון התחדשות עירונית באשדוד

יחד הבונים מובילה את הפרויקט עם חזון ברור – להפוך את השכונות הוותיקות של אשדוד למוקדים אורבניים מתקדמים, המשלבים מגורים מודרניים עם תשתיות ציבוריות ומסחריות מתקדמות. החברה רואה בתהליך ההתחדשות העירונית מנוף לצמיחה כלכלית וחברתית בעיר, ומתחייבת להעניק לדיירים את כל הכלים ליהנות מאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

הפרויקטים של החברה לא רק משדרגים את השכונות עצמן, אלא גם תורמים לפיתוח העיר כולה, בכך שהם מחדשים את המראה העירוני ומשפרים את התשתיות והשירותים הניתנים לתושבי אשדוד.

סיכום

הפרויקטים החדשים של חברת יחד הבונים, ובראשם פרויקט מגדלי יחד, צפויים לשנות את פני השכונות הוותיקות בעיר אשדוד ולהפוך אותן למוקדי מגורים מתקדמים ואטרקטיביים. החברה ממשיכה לפעול מתוך חזון של שדרוג העיר ותשתיותיה, במטרה להעניק לתושביה איכות חיים גבוהה וליצור סביבה אורבנית חדשנית ומתקדמת.

אשדוד ממשיכה להוביל את תחום ההתחדשות העירונית, ויחד הבונים מציבה עצמה בחזית השינוי, עם פרויקטים איכותיים שמייצרים ערך אמיתי עבור הדיירים והעיר כולה.

כתבות נוספות

כל החדשות

מגדלי יחד: פרויקט חדשני שישנה את פני אשדוד

10-09-2024

הפרויקטים החדשים של יחד הבונים שישנו את פני אשדוד

10-09-2024

איך יחד הבונים מתמודדת עם אתגרי הבנייה והאקלים בישראל?

10-09-2024

עתיד הבנייה הרוויה בישראל: התובנות של יחד הבונים

10-09-2024
התאמות נגישות באתר
שינוי צבע טקסט
שינוי צבע רקע
שינוי צבע כותרות
הגדלה והקטנת הגופן
שינוי מרווח בין שורות
שינוי מרווח בין אותיות

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

אם יש לכם שאלות, אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על הפרויקטים שלנו, או אם אתם מחפשים את הקבלן הנכון לפרויקט הבא שלכם, נשמח לעמוד לשירותכם

שם
טלפון
אימייל

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

אם יש לכם שאלות, אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על הפרויקטים שלנו, או אם אתם מחפשים את הקבלן הנכון לפרויקט הבא שלכם, נשמח לעמוד לשירותכם

שם
טלפון
אימייל

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

אם יש לכם שאלות, אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים על הפרויקטים שלנו, או אם אתם מחפשים את הקבלן הנכון לפרויקט הבא שלכם, נשמח לעמוד לשירותכם

שם
טלפון
אימייל